Den 24/04 2016 Ja så er der ved at blive gjort klar til at putte nye eger i BMW.ens forhjul. Det er helt rart at være i gang igen efter et par års pause i restaureringsarbejdet.

Den 24/04 2016 Ja så er der ved at blive gjort klar til at putte nye eger i BMW.ens forhjul. Det er helt rart at være i gang igen efter et par års pause i restaureringsarbejdet.

Så er det sidste justeret og hjulet løber perfekt uden slinger og alle egerne stemmer i A

Så er det sidste justeret og hjulet løber perfekt uden slinger og alle egerne stemmer i A

undervejs i samlingen af forenden

Den 25/6 2016 så er forenden samlet. Der er monteret nye forgaffelrør (de blanke), rustfrie eger, bremsestempler, dæk og slange, og det hele samlet med et bjerg af rustfrie bolte og møtrikker.

Den 25/6 2016 så er forenden samlet. der mangler kun voltmeter og spejle

Næste step bliver motoren

2. apr 20 Efter fjernelse af topstykke og cylindre kontrolleres knastfølerne

2. apr 20 Efter fjernelse af topstykke og cylindre kontrolleres knastfølerne

2. apr 20 Efter fjernelse af topstykke og cylindre kontrolleres knastfølerne

2. apr 20 Ventiler, ventilstyr, ventilsæder, ventilfjedre mv. blev skiftet og ordnet den gang i 1997 men ser dd. ud som dengang. Motoren har ikke været startet med de renoverede topstykker

3. apr. 20 Efter aftale med Ole kom jeg ned på hans værksted, hvor vi sammen skiftede stødstangsrørene, lejer og aksler i vippetøjerne, da Ole er manden med det rette special værktøj og stor erfaring med renovering af BMW motorcykler

den 4. apr. 20 hjemme igen, lige et par foto her på stuebordet inden montage/samling af kraftværket

den 4. apr. 20 hjemme igen, lige et par foto her på stuebordet inden montage/samling af kraftværket

den 4. apr. 20 hjemme igen, lige et par foto her på stuebordet inden montage/samling af kraftværket

den 4. apr. 20 og så er det bare med at komme i gang